جانشین فرمانده کل ارتش:بزرگترین دستاورد ارتش، امنیت و بازدارندگی برای ایران اسلامی است

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

 

امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی، جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: تشکیل دوره رزم مقدماتی مشترک درجه داری ارتش جمهوری اسلامی ایران برکات بسیاری برای کشور و ارتش دارد.

امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی در مرکز آموزش درجه داری جوادالائمه (ع) نزاجا با اشاره به نقش تعیین کننده درجه داران در تربیت جوانان کشورمان گفت: تعداد زیادی از جوانان ایران اسلامی تحت مدیریت درجه داران و افسران قرار می گیرند و اگر افسران و درجه داران تربیت صحیح و اسلامی داشته باشند، جوانان خوبی را به جامعه تزریق خواهند کرد و این پیامدهای ارزشمندی خواهد داشت.

جانشین فرمانده کل ارتش در ادامه اظهار داشت: اگر مردم فرزندان خود را با خیال آسوده به سربازی بفرستند؛‍‍ یعنی درجه داران ارتش مربیان خوبی برای فرزندان آنان هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات منطقه گفت: بزرگترین دستاورد ارتش برای ایران اسلامی امنیت و بازدارندگی می باشد و امروز که تمام منطقه در آتش فتنه می سوزد، ایران جزیره ثبات و امنیت در منطقه است و دشمنان می‌دانند اگر کسی کوچکترین خدشه‌ای به ایران اسلامی وارد سازد باید انتظار محکم‌ترین پاسخ‌ها را داشته باشد.

امیر سرتیپ موسوی در بخش پایانی سخنان خود تأکید کرد: ایمان، دین، علم، مهارت و انضباط؛ برای یک نظامی امتیاز بوده و نرده‌بان اصلی رشد و ترقی در ارتش جمهوری اسلامی ایران است.




برچسب‌ها: ارتشامنیتآسمانیها

تاريخ : پنج شنبه 21 آبان 1394 | 23:26 | نویسنده : سعید علوی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مرگ چت